Gisteren waren wij als Dutch TechZone aanwezig bij de regionale kennismaking van MAAK HET. Tijdens deze bijeenkomst werd teruggeblikt naar de start van de campagne in april vorig jaar maar vooral gesproken over de strategie voor de komende jaren en besproken hoe we samen de volgende stap kunnen zetten om de maakindustrie in Noord-Nederland verder te versterken.
Het hoofddoel van MAAK HET is helder: de vijver aan personeel voor de maakindustrie in Noord-Nederland vergroten. Door trots, innovatie en diversiteit centraal te stellen, willen we meer mensen enthousiasmeren voor een toekomst in deze belangrijke sector.
MAAK HET is een campagne die is opgezet door NPAL, in samenwerking met de marketingbureaus Blue Monkeys en daar-om.nl, en het recruitmentbureau Byngo. Snel was duidelijk dat ze samen hun krachten bundelen om MAAK HET tot een succes te maken.
Als Dutch TechZone zijn we trots om bij te dragen aan deze missie. Samen zetten we onze regio in om ook Noord-Nederland te verbinden en het potentieel van de maakindustrie te benutten. Maar dit kunnen we niet alleen.
Daarom roepen wij ondernemers in onze regio op om zich in te lezen of zelfs aan te sluiten bij MAAK HET! Door samen te werken zorgen we ervoor dat onze regio sterk vertegenwoordigd wordt en bouwen we aan een bloeiende toekomst voor de noordelijke industrie.
Benieuwd wat MAAK HET voor jou organisatie kan betekenen? Laat het ons weten of kijk eens op de site van MAAK HET!
Jouw nieuws ook delen? Klik hier.
© Dutch Techzone 2025